One month to go! 

03-12-2017

Hallo hallo!


Het is bijna zover, binnen een maand zit ik in het hoge Noorden! 
Nu al het papierwerk in orde is (hoop ik), kan het aftellen naar een nieuw avontuur EIN-DE-LIJK beginnen. 


Op 3 januari vertrek ik op Erasmus naar Bergen, Noorwegen. 

Waarom? Eerst en vooral omdat het een gigantisch mooi land is,  

             natuurlijk! :D 

             Ten tweede, Noorwegen is hét land bij uitstek waar we     

             in ons onderwijs nog wel eens iets van kunnen leren. Ik   

             hoop er aangenaam verrast te worden en met een vat 

             vol ideeën terug te keren. 

Ik weet niet goed wat mij allemaal te wachten staat, maar ik heb er ongelooflijk veel zin in! 

  

  • VERTREK: 3 januari 2018
  • TERUGKOMST: 15 april 2018
© 2017 Fashion blog. Afgestemd op uw wensen door Anneke Chique
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin